القائمة الرئيسية

الصفحات

كلمات ترنيمة انا شاعر بيك

كلمات ترنيمة انا شاعر بيك

كلمات ترنيمة انا شاعر بيك

انا شاعر بيك
انا شاعر بألامك
انا حاسس بانينك 
كل ده مريت بيه

اوعاك تفتكر انك متساب فى احزانك
اوعاك تفتكر انك وحيد وسط الامك

ده انا فى الصليب ضربونى بالحربة
ثقبونى بالمسامير زز ضربونى
ده أنا فى الصليب رفعونى على الخشبة
 عرونى وهانونى صلبونى

انا شاعر بيك
انا شاعر بألامك
انا حاسس بأنينك 
كل ده مريت بيه

اوعاك تفتكر انك متساب فى احزانك
اوعاك تفتكر انك وحيد وسط الامك

ده انت المحبوب على كفى انا نقشتك
تحت جناحى انا سترتك
هتخاف من ايه
ده انت ممسوك بذراعى القديرة
أنا راعى الحظيرة
يا غالى
-------------------------------------------

كلمات ترنيمة انا شاعر بيك 

انا شاعر بيك
انا شاعر بألامك
انا حاسس بأنينك 
كل ده مريت بيه

اوعاك تفتكر انك متساب فى احزانك
اوعاك تفتكر انك وحيد وسط الامك

ده انا فى الصليب ضربونى بالحربة
ثقبونى بالمسامير زز ضربونى
ده أنا فى الصليب رفعونى على الخشبة
 عرونى وهانونى صلبونى
--------------------------------
اوعاك تفتكر انك متساب فى احزانك
اوعاك تفتكر انك وحيد وسط الامك

ده انت المحبوب على كفى انا نقشتك
تحت جناحى انا سترتك
هتخاف من ايه
ده انت ممسوك بذراعى القديرة
أنا راعى الحظيرة
يا غالى

تعليقات

3 تعليقات
إرسال تعليق
  1. ترنيمه حلوه تلمس القلب ربنا يعوض تعب محبتكم

    ردحذف
  2.  انا شاعر بيك انا شاعر بألامك
    انا حاسس ( بأنينك) و ليس الامك
    ارجو التصحيح

    ردحذف

إرسال تعليق

برجاء المشاركه والرد لتبادل الافكار والتشجيع